Ne Var Ne Yok

Haberler, Incelemeler, Notlar

Türkiye Güzelleri İyilik İçin Koşacaklar

adimadimSpor yapmanın yanı sıra çeşitli sivil toplum kuruluşlarının bir nevi gönüllü elçiliğini yaparak; koşmayı ve spor yapmayı toplum yararına bir etkinliğe dönüştüren Adım Adım oluşumunu destekleyen 2012 Türkiye güzeli Açelya Samyeli Danoğlu ve 2013 Türkiye Güzeli Rüveyda Öksüz, bu yıl 35’incisi düzenlenen Kıtalararası Avrasya Maratonu’nda koşacak.
Yurtdışında “charity run” olarak bilinen, “Yardımseverlik Koşusu”nu Türkiye’de tanıtmak ve yaygınlaştırmak amacıyla kurulan ilk oluşum olan Adım Adım, 35. Kıtalararası Avrasya Maratonu’nda, 800’e yakın koşucusuyla iyilik peşinde koşacak.
Sayıları hızla artan ve Asics’in ana sponsor olduğu Adım Adım grubu üyeleri spor yapmanın yanı sıra Koruncuk Vakfı, TEMA, TOFD, AKUT, AÇEV, Buğday Vakfı, TOG, TEGV gibi çeşitli sivil toplum kuruluşlarının bir nevi gönüllü elçiliğini yapıp; koşmayı ve spor yapmayı toplum yararına bir etkinliğe dönüştürüyorlar.
13 Kasım Çarşamba günü Taksim Elite World Otel’de düzenlenen ‘Özel Makarna Partisine’’ maraton öncesi bir araya gelen koşucular arasında 2012 Türkiye Güzeli Açelya Samyeli Danoğlu ve 2013 Türkiye Güzeli Rüveyda Öksüz de vardı.
3.300’ün üzerindeki Adım Adım üyesi, bugüne kadar spor yaparak 3,6 milyon TL bağış topladı. Son 5 yılda, 19,450 kişinin hayatını değiştiren Adım Adım ile 35. Vodafone İstanbul Avrasya Maratonu’nda, Koruncuk Vakfı için koşacak olan Türkiye güzelleri; herkesi Adım Adım ile iyilik peşinde koşmaya davet etti.
Güzeller, Adım Adım oluşumu ile ilgili şunları söyledi;
“Adım Adım Oluşumu ile hem spor yapıp kendinize ve vücudunuza faydalı olabilir hem de seçtiğiniz STK’ların gönüllü elçisi olup birçok kişinin hayatının değişmesine öncülük edebilirsiniz. Böyle bir oluşum içinde olmaktan dolayı çok mutlu ve gururluyuz”
Koruncuk Vakfı hakkında detaylar için BURAYA tıklayınız.

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Kasım 15, 2013 by in Duyuru, Etkinlik and tagged , , , , .
